Fy skäms Eon

Eon borde se över sin kundservice

Det är inte enkelt att vara kund hos Eon!

Eon har nu visat på sämsta tänkbara kundbemötande. Min el i nya hemmet är inte startad trots avtal f r o m 15 oktober. Nu på morgonen tog jag kontakt och så här trist blev det

  1. Kontakt via chatt. Svar: Här kan du hitta svar och så några länkar
  2. Tog då den personliga chatten och fick till svar att elen var på. Mitt svar: Det är den inte
  3. Fick då hänvisning till att ringa efter 9. Orsak till att elen inte var på är att tidigare hyresgäst sagt
    upp avtalet innan mitt avtal börjadde gälla. ????
  4. Fick veta att chatten inte kan ordna det. Ser nu fram mot en kötid på sådär 20 minuter.
    Gissa om jag snarast byter leverantör och aldrig mer anlitar Eon.

Monica

#Eon #Dålig service

Lämna ett svar

Till startsidan